tiistai 27. marraskuuta 2012

kinkkakonkka ja dietteilijä

Muistatteko kun kerroin nyrjäyttäneeni vasemman nilkkani pari postausta sitten?
Noh, parisen viikkoa sitten sunnuntaina I DID IT AGAIN!
Oltiin lähdössä Vääksyyn kun mä juoksin sukkasillani vielä hakemaan jotain keittiöstä. Keittiössähän on laattalattia, johon oli ilmeisesti roiskunut edellisiltana lasinputsisainetta, jonka avulla lattiasta tuli extremeliukas, ja minähän siinä sitten pyllähdin. Sain onneks saarekkeesta kiinni, mutta ilmeisesti joko laskeuduin toisen jalkani päälle, tai kolautin sen johonkin kaappiin, koska keskivarvas murtui ja nilkka nyrjähti. Niin että sitä oltiinkin koko viikko sitten saikulla. Tuloksena on mm. seuraavia kuvia..


Ja tämä liittyy Siruun siten, että se pääsi taas juoksemaan anopin kanssa agiin. Ne on ihan superpari, aivan loistavaa yhteistyötä!
Lisäks mä kun en saanut rasittaa jalkaani edes teipattuna muutamaan päivään, niin Siru alkoi dieetille, kun ei päässyt lenkkeilemään. Tosin se oli jo viikonloppuna syönyt tosi huonosti, ja mun sairaslomaviikolla se ei sitten käytännössä syönyt juuri ollenkaan. En tiiä johtuko se siitä että se ei päässyt totutun pitkille lenkeille, vai halusko se muuten vaan dieetteillä, mutta se ei vaan syönyt. Mä meinasin jossain vaiheessa oikeen huolestua, kun meijän Siru on totuttuun tapaan ollut yleensä melkoinen possu mitä ruokaan tulee.. Jännäks tän teki se, että Sirtsu söi multa melkeinpä mitä vaan, jos se annettiin palkan muodossa. Mä siis pitkin viikkoa jemmailin sille raksuja ympäri kämppää ja niitä sitten etsittiin, harjoiteltiin "Piiloon"-tuloa, pujottelua, sivulletuloa ja kaikkea mahdollista että se söi edes jotain!
Viikonlopuks avokki tulikin kotiin, ja se pakotti Sirun syömään. Se siis otti sen kupin olkkariin, ja komens sen syömään. Alkuun Siru vaan tuijotti kuppiaan ja avoa, mutta pari kanapalaa kädestä houkutteli sen syömään. Sen jälkeen neiti onkin syönyt taas ihan hyvin!


Nyt viime sunnuntaina oltiin agilityssa mun juoksuttamana, ja voi mikä fiasko!
Jotain niin mielenkiintoista oli käyny maneesilla, että jokaikinen koira meni nenä maassa kiinni eikä kuuntelusta meinannu tulla mitään. Lisäks mä varoin nilkkaani niin, että olin varmaan ihan superhidas, ja Siru tuskastui ja rupes haukkumaan mulle ja yritti purra nilkasta!! Mä pöllämystyin tästä toiminnasta niin että olin hetken ihan jäissä, kun vastaavaa toimintaa ei oo tapahtunut aiemmin, paitsi pentuna.
Mä oikee näin sen Sirun ajatuskuplan: "nyt sinne päin ja kovempaa, nautaeläin, mä haluun aksaa!". Noh, aina ei voi olla hyvä päivä.....


Tällee muuten me ollaankin vaan rötväilty ja yritetty nukkua. Koko ajan väsyttää niin pirkuleesti, liekö johtuu tosta pimeydestä. Pyh.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit otetaan riemuhaukuin vastaan!