keskiviikko 10. lokakuuta 2012

V*****S. ja muut tunnetilat.

That's all. Olin eilen ihan tyhmä ja menin kirjoittamaan naamakirjaan että päästiin koiratanssikurssille. Se kiinnostikin ihmisiä niin paljon, että mua rupes ketuttamaan ja teki mieli poistaa koko postaus, kommentteja tulvi, ja just ne kommentit mua ärsytti.

"mitä v*ttua?" "käy muumilaaksoon...." "Nyt Maiju skarppaa vähän!" etc etc.

Ilmeisesti koiratanssi ei oo yhtä hyväksytty harrastusmuoto kun agility tai tottelevaisuuskoulu tai Powerdog-kisat tai näyttelyt tai mikä vaan muu. Näin ainakin suuri osa mun naamakirjakavereista tuntuu ajattelevan. Jopa oma mies vielä illalla kysy multa puhelimessa et mitä helvettiä, pitääks sen ruveta ottaa Siru mukaan töihin etten mä ilmoita sitä kaikkeen typerään.
Tiedättekö, pikkasen kiukutti, kun ite intoilet ensin ja sit tulee toiset ja lyttää koko homman ja nauraa päälle. Joo, koiratanssi saattaa kuulostaa vähän hassulta, myönnetään, mutta tarkoitus onkin että me pidetään Sirun kanssa hauskaa ja vahvistetaan meijän yhteistyötä. Jos kirjoitan että mennään agilityyn niin reaktio on ihan eri!

Murrrrrr! Mä pahoitin mieleni sen verran että meinasin jo hetken perua meidän osallistumisen koko kurssille. Mutta sit mä aattelin että miks mä niin tekisin? Ja päätin että mehän mennään ja varmasti tulen toistekin mainitsemaan KOIRATANSSISTA naamakirjassa. :P

Eilen käytiin taas koiralenkillä naapurin kanssa ja leikkimässä niiden pihalla jälkikäteen. Julle kun ei tullut kotiin vaan lähti pohjanmaalle, eikä se muutenkaan lähde meijän kaa lenkeille vaikka kotona oiskin koska "mihin siellä kahta tarvii...". Pientä turhautumista havaittavissa? :D
Anyway, oli kiva höpötellä koko matka ja koirat sai juosta pätkän vapaanakin :)

Tänään aamulla odotti sitten ei niin mieluisa ylläri. Sirulla oli ilmeisesti maha mennyt jostain sekaisin, se oli eilen kotiintullessa myös oksentanu (tää taitaa olla toinen kerta kun sen maha on sekaisin koko vuotisen elämänsä aikana! *koputtaapuuta*), ja aamulla kun olin lähdössä töihin ja sammuttamassa valoja niin meijän karvamatolla oli epämiellyttävä löysä läjä. Mä mietinkin että mikä sitä vaivas kun se luimuili koko aamun ja katteli mua alta kulmien. Toista pientä hävetti, ja kun olin saanut nopeasti siivottua niin Sirtsu punki anteeksipyytävästi syliin. Voi toista, eihän siinä voi olla ollenkaan vihainen <3 Piti mennä rokotuksiinkin tänään mutta siirrettiin ensi viikolle niin saa pikkupossu parannella rauhassa. Koska kuvia en saanut ujutettua minnekään, niin ne tulkoon vaan yhtenä läjänä :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit otetaan riemuhaukuin vastaan!